Join us NOW!!Streamyx 200%+30% ,Celcom Broadband 150%+30%

Sunday, June 15, 2008

Open Counter..

Salam semua.Hujung minggu ini aku penuhi dgn aktiviti membuka kaunter terbuka.Pada hari Sabtu aku bermula dgn pasar pagi di pekan Semenyih(7a.m-11.30am) dan kemudian disebelah petangnya aku masuk ke pasar malam berdekatan perumahan aku,iaitu Pasar malam Bandar Seri Putra.
Korang tau semasa aku buka kat pasar pagi tu,tiba2 org majlis perbandaran dtg buat spot-check.Habis ler peniaga2 'Rambo'(=peniaga yg tiada tapak tetap) dan takde lesen.(hehehe..mcm aku ler).Semua di kompounnya.Tapi nasib aku agak baik sebab terlepas.Ingatkan nak kena jugak.Tapi bila diaorg dtg dkt tempat aku,dia kata..."abg tak pe..abg buat promosi jer kan."..hehehe..selamattt..

Tapi lah kan..sepanjang pengalama aku dan member2 yg lain lah..kalau korang buat kerja nih..jgn bimbang lah..korang buka jer lah kat2 pun..majlis bandaran tak akan kacau punya..habis kuat pun diaorg akan suruh kita kemas dan pindah ke tempat lain..sebab diaorang tahu kita org
TM..so no need to worry lah..

Hari Ahad pun sama juga..aku menghabiskan pagi aku di pasar pagi semenyih.Petang aku rest.Ngadap pc sepetang..hehehe..




No comments: