Join us NOW!!Streamyx 200%+30% ,Celcom Broadband 150%+30%

Wednesday, March 3, 2010

Jom Cari Jom

Salam rakan2 seperjuangan semua..
Disini sukacita dimaklumkan kpd anda semua, satu aktiviti sales iaitu Jom Cari Jom akan diadakan oleh pihak TM pada :

Tarikh : 6 & 7 Mac 2010
Tempat : Kajang(depan Giant Prima Saujana)
Terbuka kepada Reseller & Staff. Setiap kereta/team mesti ada 3 hingga 4 orang.

Sebanyak 10 hadiah disediakan :
Pertama :RM1000
Kedua :RM750
Ketiga :RM500
Keempat :RM300
Kelima :RM200
Keenam hingga ke sepuluh :RM100

Para peserta dibekalkan dengan :
1.Duit minyak : RM25 setiap kenderaan.
2.Duit makan : RM10 seorang.
3.T-Shirt

So,kpd semua agen2 dibawah saya yg berminat utk turut serta,tak kira anda part-time atau full-time agen,anda semua dijemput untuk menyertai program ini.

Kpd sesiapa yg belum menjadi agen dan berminat nak join bawah saya pun boleh juga.
Hubungi saya segera atau klik SINI .

PERINGATAN!!Untuk program 2 hari ini,anda akan bergerak dibawa nama company saya Al-Amin Services.TETAPI semua sales anda adalah 100% milik anda.Anda dapatkan order,anda register sendiri macm biasa.Bermakna saya tidak mendapat apa2 dr sales anda,cuma dapat nama jer lah kot kalau anda menjadi juara..:-)

Anda juga boleh buat sales utk pakej student unipack cool(yg free net book tuh) pd hari tersebut.Tapi yg ini anda x boleh lah register sendiri.Kena saya registerkan lah.

Kepada yg berminat sila email atau call sebelum Khamis, 4hb Mac 2010.

Terima kasih.

Yatie
Al-Amin Services
0192369467
yatie_bsp2@yahoo.com

No comments: